کالاهایی که تحت پوشش گارانتی هوشمند قرار می گیرند، شرایط آن ها به شرح زیر است:
یخچال فریزر و ساید و لباسشویی و ظرفشویی ::
با 60 ماه تعهد پوشش خدمات در مورد یخچال، لباسشویی و ظرفشویی
شرایط خدمات رایگان:
لباسشویی و ظرفشویی: امکان تعویض برای کلیهی قطعات به جز بدنه ساید بای ساید و یخچال فریزر: امکان تعویض کلیهی قطعات به جز بدنه تعویض قطعات یدکی در مدت قرارداد رایگان است!
هزینهی ایاب و ذهاب و حمل دستگاه در زمان نصب و همچنین در صورت خرابی دستگاه و انتقال آن به مرکز خدمات، به صورت دستگاهی بر عهدهی مشتری میباشد.
کسب خدمات نصب و انجام هرگونه تعمیرات فقط با تماس با دفتر مرکزی انجامپذیر است همچنین انجام سرویسهای دوره ای سالانه الزامی بوده و در غیر این صورت مشکلات بهوجودآمده به عهدهی مشتری میباشد و دستگاه خارج از خدمات خواهدبود.در هنگام نصب، هزینهی لوازم مصرفی به عهدهی مشتری است (مانند: شیر، شیلنگ، فیلتر، لوله و…).
گارانتی هوشمند مسئول خرابیهای دستگاه قبل از صدور کارت نبوده و صدور کارت برای دستگاههای خراب و یا پس از خرابی دستگاه ممنوع میباشد و برای فروشنده و خریدار پیگرد قانونی دارد.
صدمات ناشی از حمل و نقل، شکستگی، آتشسوزی، آبخوردگی و مشکلات نرمافزاری و پارازیت و استفاده غیراستاندارد، شامل قرارداد نمیباشد.
تلویزیون و سیستم های صوتی خانگی ::
- 60 ماه پوشش انجام خدمات در مورد کلیه دستگاه ها
- خدمات رایگان تعمیر و تعویض قطعات معیوب بجز بدنه و پنل دستگاه
- گارانتی هوشمند بصورت قرارداد یا توافق بین شرکت و مصرفکنندگان محصولات تحت ضمانت است.
در این توافق گارانتی هوشمند متعهد است تا در مدت تعیین شده برای کالای مشخص، چنانچه شامل موارد نقض پشتیبانی نشود، هر گونه خرابی را دراسرع وقت بصورت رایگان تعمیر و یا در صورت لزوم تعویض نماید.
شرایط گارانتی :
- ارائه کارت گارانتی یا سریال فعال شده آن جهت استفاده از خدمات گارانتی الزامی است.
- وظیفه حفظ و نگهداری و فعال سازی کارت گارانتی بعهده مشتری بوده و المثنی صادر نمیگردد و در صورت غیر فعال بودن سریال گارانتی به دستگاه معیوب ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- زمان انقضاء گارانتی بر اساس تاریخ درج شده در پنل کارت گارانتی فعال شده در سایت محاسبه می گردد.
- تحویل و دریافت کالای معیوب و هزینه های ایاب و ذهاب به مرکز یا نمایندگی های خدمات به عهده صاحب کالا می باشد.
- مدت پاسخگویی مرکز خدمات تهران 4 تا 7 روز کاری و سایر نمایندگی ها 7 تا 10 روز کاری می باشد.
- در هنگام خرید، مشتری موظف به بررسی سلامت فیزیکی کالا، کامل بودن ملحقات، کنترل صحت مشخصات فنی و سریال درج شده در کارت گارانتی با سریال کالا می باشد.
- مخدوش یا پاره شدن کارت گارانتی و یا فعال نکردن گارانتی و استفاده از دستگاه یا مخدوش کردن هر یک از برچسب های شناسایی کالا، سریال، هولوگرام، بارکد، موجب ابطال گارانتی می گردد.
- صدمات فیزیکی و عیوب ظاهری که در اثر استفاده ناصحیح، ضربه، آتش، مواد شیمیایی، مایعات، نوسانات برق و دستکاری افراد غیر مجاز ایجاد شوند موجب ابطال گارانتی می گردد.
- عدم سازگاری قطعه با سایر قطعات به منزله معیوب بودن آن نبوده و در صورت گذراندن مراحل تست و حصول اطمینان از سالم بودن قطعه توسط مرکز خدمات به صاحب قطعه عودت داده می شود.
- مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات موجود برروی حافظه دستگاه، فقط و فقط بعهده مشتری خواهد بود و نماینده ی ارائه دهنده خدمات، مسئولیتی در قبال اطلاعات از دست رفته ندارد.
- چنانچه پس از بررسی و تست فنی، خرابی قطعه خارج از شرایط گارانتی تشخیص داده شود، تعمیر آن در چرخه کالای خارج از گارانتی قرار خواهد گرفت.
- تشخیص گارانتی و یا خارج از گارانتی بودن کالا بعهده کارشناسان شرکت خواهد بود.
- شرکت بر اساس تشخیص کارشناس خود، کالای تحت پوشش گارانتی را با استفاده از قطعات اصلی، تعمیر یا با نمونه سالم مشابه تعویض خواهد کرد.درستی عملکرد قطعات تعمیر یا تعویض شده در مدت ضمانت، تا پایان مدت گارانتی دستگاه تضمین می شود.
- پیکسل سوخته و معیوب صفحه نمایش (LCD/LED) بیشتر از 3 عدد شامل گارانتی نمی باشد.
- تجهیزات جانبی مانند کنترل, میکروفون، ماوس، هدفون و غیره شامل گارانتی نمی باشند.
- دستگاه معیوب باید با هماهنگی کارشناسان ما به مرکز یا نمایندگی های خدمات ارجاع شوند.
- گارانتی شرکت محدود به برطرف کردن اشکالات سخت افزاری کالا تحت پوشش ضمانت است. خدمات نرم افزاری اعم از تهیه، کپی یا نصب ریکاوری، نصب و ارتقاء سیستم عامل، درایورها، نرم افزارهای کاربردی، ویروس زدایی، تهیه پشتیبان از فایلهای مورد نیاز، بازیابی رمز عبور Setup ، مشکلات نرم افزاری و سایر خدمات نرم افزاری اساساً مربوط به کاربر است و کلاً جزو تعهدات شرکت دراین گارانتی نیست. در صورتی که به منظور تکمیل مراحل تعمیرات نیاز به انجام هر یک از موارد فوق الذکر باشد، هزینه آن بر عهده کاربر خواهد بود.
- در طول قرارداد گارانتی چنانچه کالای معیوب قابل تعمیر نباشد و دیگر تولید هم نشود، کالای همردیف جایگزین و یا در قبال دریافت ما به التفاوت، کالایی با مدل بالاتر تحویل میگردد.
- صاحب قطعه یا نماینده او اعم از کارپرداز یا پیک موتوری و غیره در هنگام تحویل گرفتن کالا موظف به تست ظاهری و دقت در موارد ابطال گارانتی می باشد. پس از تحویل کالا هیچ گونه مسئولیتی در قبال موارد ابطال بوجود آمده به عهده مرکز خدمات نمی باشد.
- مسئولیت بسته بندی صحیح کالا هنگام ارسال بعهده فرستنده می باشد و توصیه می گردد حتی المقدور از بسته بندی اصلی بدون لوازم جانبی و ملحقات جهت ارسال استفاده گردد. بدیهی است صدمات ناشی از بسته بندی نا صحیح بعهده فرستنده می باشد.
- تحویل کالا به مرکز خدمات به منزله عدم نیاز به اطلاعات موجود برروی حافظه دستگاه و پذیرفتن تمامی موارد ذکر شده می باشد.
موبایل و تبلت و تلفن ثابت ::
12 ماه خدمات رایگان تعمیر و تعویض قطعات معیوب بجز بدنه
شرایط گارانتی موبایل و تبلت:
گارانتی هوشمند این کالا را از تاریخ شروع مندرج در کارت گارانتی به مدت یک سال در قبال هرگونه خرابی ناشی از ساخت گارانتی می نماید. همچنین در صورت بروز اشکال سخت افزاری ناشی از ساخت، تا مدت یکماه از تاریخ خرید، دستگاه ایراد یافته با تایید سرپرست مرکز سرویس تعویض خواهد گردید. باتری و لوازم جانبی ( شارژر، هندزفری و …) شامل گارانتی نمی باشد. استهلاک تدریجی محصول از قبیل سایش، شکستگی و رنگ رفتگی شامل گارانتی نمی باشد.
ضمانت نامه گوشی در شرایط زیر از درجه اعتبار ساقط می گردد:
- استفاده، نگهداری و آزمایش ناصحیح و هرگونه تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی
- خرابی در اثر استفاده از هرگونه باتری و لوازم جانبی متفرقه و تایید نشده از سوی شرکت
- اقدام به سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط افراد غیر مجاز
- هر گونه ضربه خوردگی و هرگونه تماس با مایعات و رطوبت
- تغییر با دستکاری شماره سریال دستگاه (IMEI) در کارت گارانتی و یا در گوشی
- نصب هرگونه نرم افزار و برنامه غیر مجاز که مورد تایید شرکت نمی باشد.
کولرگازی و اسپلیت ::
- ۶۰ ماه تعهد انجام خدمات در مورد کولر گازی
- شرایط خدمات رایگان
- کمپرسور قطعات الکترونیکی پنل
- تعویض قطعات یدکی در مدت قرارداد رایگان است!
مقررات ضمانت نامه :
- هزینه ایاب ذهاب و ارسال دستگاه به تعمیرگاه بر عهده خریدار می باشد.
- هزینه اجرت تعویض قطعات اصلی (در صورت خرابی) بر عهده خریدار می باشد.
- ضمانت نامه فقط شامل دستگاه هایی خواهد بود که سریال آن در فرم فعال سازی ضمانت نامه قید شده است.
- وسایل جانبی یا لوازم مصرفی شامل ضمانت نمی باشد.
- دستگاه خریداری شده بر طبق قوانین و مقررات ذکر شده در ضمانت نامه تحت گارانتی می باشد.
- لطفا اطمینان حاصل نمایید که تمام جزییات ذکر شده در کارت گارانتی (سریال دستگاه، مدل دستگاه و تاریخ نصب و شروع گارانتی) هنگام نصب توسط تکنسین مجاز شرکت در فرم های سایت درج شده باشد.
- کارت های دارای اطلاعات ناقص یا مخدوش و فاقد تایید فروشگاه و نصاب مجاز شرکت فاقد اعتبار می باشد.
- سرویسهای سالیانه حتماً هر سال با هماهنگی با دفتر مرکزی تهران انجام شود. در صورت عدم سرویس سالانه، مشکلات به وجود آمده به عهده شرکت نمیباشد.
- مسئول خرابیهای دستگاه قبل از صدور کارت نبوده و صدور کارت برای دستگاههای خراب و یا پس از خرابی دستگاه ممنوع میباشد و برای فروشنده و خریدار پیگرد قانونی دارد .
- مشکلات ناشی از لولهکشی توکار، جابجایی و شارژ گاز به عهده مشتری میباشد .
شرایط ابطال ضمانت نامه:
صدمات دستگاه ناشی از:- حمل و نقل
- استفاده غیر اصولی
- حوادث غیر مترقبه ( آتش سوزی، زلزله و غیره )
- سوختگی ظاهری قطعات در اثر نوسانات برق
- باز شدن پلمپ دستگاه جهت تعمیر
- نصب، دستکاری و تعمیر توسط افراد غیر مجاز
- زنگ زدگی قطعات ناشی از محیط نامناسب
- توجه: در صورت نصب کولر گازی بدون هماهنگی و توسط افراد غیر مجاز دستگاه شما از ضمانت شبکه خارج خواهد شد.
لوازم خانگی برقی و آشپزخانه ::
- خدمات پس از فروش و تعمیر و تعویض قطعات بصورت رایگان
- این گارانتی شامل کلیه لوازم خانگی برقی و آشپزخانه برقی اعم از جاروبرقی، بخارشوی، کارواش، آبمیوه گیری، دی وی دی، چرخ گوشت، همزن، چای ساز، پلوپز، سرخ کن و ده ها دستگاه دیگر را پوشش خواهد داد.
شرایط ضمانت نامه:
- رفع خرابی به عهده مراکز خدمات ما بوده و تا زمان اتمام گارانتی موظف به تعمیر یا تعویض ( تعویض قطعات سوخته ) می باشد.
- حمل و نقل دستگاه معیوب تا تعمیرگاه به عهده مالک دستگاه می باشد.
- این ضمانت نامه مخصوص وسایل الکتریکی خانگی و وسایل آشپزخانه کوچک بوده و از تاریخ خرید و فعال سازی دارای اعتبار می باشد.
مواردی که شامل گارانتی نمیباشد:
- خساراتی که بر اثر ضربه، فشار مکانیکی، تغییر حالت فیزیکی، ورود هرگونه رطوبت یا مایعات ایجاد شوند.
- وارد شدن هر گونه جسم خارجی به دستگاه
- استفاده از باطری یا لوازم جانبی غیر اصلی
- هرگونه تعمیرات یا باز کردن دستگاه در تعمیرگاه هایی بجز مراکز خدمات این شرکت
- خساراتی که بر اثر استفاده نا صحیح یا نوسانات برق ایجاد شوند.